« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Ustalenie porządku obrad.

3. Wręczenie tytułu "Zasłużony dla Gminy Rakoniewice".

4. Informacja o złożonych zapytaniach i interpelacjach oraz odpowiedziach na nie.

5. Zapytania, interpelacje i wnioski radnych.

6. Zapytania, wnioski i informacje sołtysów.

7. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

8. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.

9. Sprawozdanie z realizacji Gminnego programu przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii za rok 2024.

10. Informacja o działalności instytucji kultury w 2024 r. (Gminna Biblioteka Publiczna, Rakoniewicki Ośrodek Kultury)

11. Sprawozdanie z rocznego programu współpracy Gminy Rakoniewice z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za rok 2024.

12. Podjęcie Uchwał w sprawie :

13. Wolne wnioski i informacje.

14. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej