Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Ustalenie porządku obrad.
3.
Wręczenie tytułu "Zasłużony dla Gminy Rakoniewice".
4.
Informacja o złożonych zapytaniach i interpelacjach oraz odpowiedziach na nie.
5.
Zapytania, interpelacje i wnioski radnych.
6.
Zapytania, wnioski i informacje sołtysów.
7.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
8.
Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
9.
Sprawozdanie z realizacji Gminnego programu przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii za rok 2024.
10.
Informacja o działalności instytucji kultury w 2024 r. (Gminna Biblioteka Publiczna, Rakoniewicki Ośrodek Kultury)
11.
Sprawozdanie z rocznego programu współpracy Gminy Rakoniewice z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za rok 2024.
12.
Podjęcie Uchwał w sprawie :
a)
oceny zasobów pomocy społecznej
b)
przekazania petycji podmiotowi właściwemu do jej rozpatrzenia
c)
planu nadzoru nad żłobkami, klubami dziecięcymi i dziennymi opiekunami
d)
wyrażenia zgody na zrzeczenie się odszkodowania za nieruchomość przejętą pod rozbudowę drogi powiatowej nr 2755P w miejscowości Jabłonna
e)
przyjęcia do wykonania przez Gminę Rakoniewice zadania z zakresu właściwości Województwa Wielkopolskiego
f)
zmiany uchwały budżetowej na 2025 rok
g)
zmiany uchwały nr IX/70/2024 Rady Miejskiej Rakoniewic z dnia 18 grudnia 2024 w sprawie: Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Rakoniewice na lata 2025 – 2029
h)
zaciągnięcia pożyczki długoterminowej
13.
Wolne wnioski i informacje.