« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Ustalenie porządku obrad.

3. Informacja o złożonych zapytaniach i interpelacjach oraz odpowiedziach na nie.

4. Zapytania, interpelacje i wnioski radnych.

5. Zapytania, wnioski i informacje sołtysów.

6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

7. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.

9. Podjęcie Uchwał w sprawie :

a) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic Dadaczyńskiego, Rzemieślniczej i Prusa w Rakoniewicach

b) wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie nieruchomości od Skarbu Państwa – Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa

c) udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Grodziskiemu

d) o zmianie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr IX/70/2024 Rady Miejskiej Rakoniewic z dnia 18 grudnia 2024 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Rakoniewice na lata 2025 – 2036

1) autopoprawki do projektu uchwały dot. zmian w budżecie na 2025 rok

f) zmiany uchwały nr IX/70/2024 Rady Miejskiej Rakoniewic z dnia 18 grudnia 2024 w sprawie: Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Rakoniewice na lata 2025 – 2036

g) rocznego programu współpracy Gminy Rakoniewice z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026

i) określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2026 rok

10. Wolne wnioski i informacje.

11. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej