Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Ustalenie porządku obrad.
3.
Informacja o złożonych zapytaniach i interpelacjach oraz odpowiedziach na nie.
4.
Zapytania, interpelacje i wnioski radnych.
5.
Zapytania, wnioski i informacje sołtysów.
6.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
7.
Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
8.
Informacje o stanie realizacji zadań oświatowych zespołów szkolnych za poprzedni rok szkolny, w tym o wynikach sprawdzianu i egzaminów zewnętrznych.
9.
Podjęcie Uchwał w sprawie :
a)
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic Dadaczyńskiego, Rzemieślniczej i Prusa w Rakoniewicach
b)
wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie nieruchomości od Skarbu Państwa – Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa
c)
udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Grodziskiemu
d)
o zmianie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr IX/70/2024 Rady Miejskiej Rakoniewic z dnia 18 grudnia 2024 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Rakoniewice na lata 2025 – 2036
e)
zmiany uchwały budżetowej na 2025 rok
1)
autopoprawki do projektu uchwały dot. zmian w budżecie na 2025 rok
f)
zmiany uchwały nr IX/70/2024 Rady Miejskiej Rakoniewic z dnia 18 grudnia 2024 w sprawie: Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Rakoniewice na lata 2025 – 2036
g)
rocznego programu współpracy Gminy Rakoniewice z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026
i)
określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2026 rok
10.
Wolne wnioski i informacje.